Forum klubu x1/9

Forum klubu x1/9

  • Nie jesteś zalogowany.

#101 2009-03-19 16:26:52

ant_eater
Administrator

Re: X1/9 w sporcie

Dostalem cennik z Di Fulvio. Ceny maja spore, tak jak przypuszczalem, np:

Kit 4 dampers + springs base original  used = 600 euro            new  =   1000 euro
4 support dampers in alluminum  + unibol ( used ) = 100 euro each one    new =    130 euro   
Guillotines ( ghigliottina )  + 4 trumpets ( used ) = 1100 euro            new =   1900 euro
pompa kughelfiscer + modifify = 1200 euro
supporto pompa kughelfiscer = 100 euro
4 injettor ( used  )  = 100 euro each one                               new= 150 euro cadauno   
4 pipes injettor with attact ( used ) =  25 euro cadauno           new =   50 euro cadauno                                                       
Pistons  special new = 250 euro each one 
Connectiong rods ( bielle ) trating and relived (  alleggeriti e trattati ) = 200 euro each one
Albero cammes in steel = da 350 euro a 450 euro
Puleggia albero registrable = 180 euro
Work head with big valves = da 1300 a 2000 euro   
Roll-bar omologated = 650 euro

W zaleznosci od tego jaki setup zawieszenia proponuja, to cena za 4 sprezyny i amory wydaje sie atrakcyjna. Sam Kugelfischer z gilotyna i wtryskiwaczami to u nich grubo ponad 2000 EUR img/smilies/hmm Zreszta u nas raczej nie ma speca, ktory umialby go serwisowac. Cena tlokow zdecydowanie przesadzona, korbowody sa w 1500 oryginalnie kute, wiec do 9000 obr "wystarczy" polerowanie, odelzenie i wywazanie. Regulowane kolo rozrzadu maja tez drogie, tak jak i walek rozrzadu. Glowice mozna zrobic u nas duzo taniej.
Koniec koncow rewolucji cenowej u nich nie ma.

Offline

 

#102 2009-03-19 20:30:24

waceg84
Użytkownik

Re: X1/9 w sporcie

ant_eater co sadzisz o tym silniku abartha 130tc?, z tego co pisze koles to powinien byc zadbany i wogole, no i  jak wyglada sprawa czesci zamiennych? Znalazlem tez skrzynie z poloskami  do 130tc wiec byl by kaplet. Chcialbym sie dowiedziec jak najwiecej zebym nie wyzucil kasy na marne.

Offline

 

#103 2009-03-19 21:21:56

ant_eater
Administrator

Re: X1/9 w sporcie

waceg mam ten sam motur w garazu i tez zastanawialem sie nad wpruciem go do iksa, ale zdecydowalem sie na SOHC. DOHC jest ciezszy i trzeba mocno spawac w komorze silnika zeby go zainstalowac. Wlosi tez sie nie zdecydowali na DOHC w iksie, wiec pewnie cos jest na rzeczy. Jesli jestes zainteresowany tym silnikiem, to napisz do kosy z forum youngtimera. Gosc naprawde wie bardzo duzo na temat tych silnikow i na pewno chetnie ci pomoze z diagnoza itd :-)

Offline

 

#104 2009-03-20 07:46:26

herBERT
Użytkownik

Re: X1/9 w sporcie

Waceg, moim zdanie skontaktuj sie z Andrzejem Szafrańskim z Andrychowa.
On ma w swoim Xsie Abartha 125TC
Pogadasz z nim jak spisuje sie taki silnik i jak sie tam zmiescił,co trzeba zmienic itp
Tu masz maila
andrzej_szaf@poczta.onet.pl

Offline

 

#105 2009-03-20 07:50:55

waceg84
Użytkownik

Re: X1/9 w sporcie

wielkie dzieki ant_eater i herbert, musze w koncu zdecydowac czy silnik 1.4 turbo czy 130tc bo robi mnie sie burdello w glowie:D

Offline

 

#106 2009-03-24 18:41:38

bryś
Użytkownik

Re: X1/9 w sporcie

ja mam lancie integrale 5 sztuk i sądzę że ten silnik bez problemu mieści się w xsie, moc 280 -330 koni bez problemu po małych przeróbkach,  robiłem też lancię do wyścigów górskich w niemczech Norbert Hanada ,ta miała 620 koni z tego samego silnika !
Mam też plastikowe (carbonowe ) karoserie do lanci , x1/9 prototipo ,ferrari f430 challenge ,tak więc jak coś potrzeba by było !!!

Offline

 

#107 2009-03-27 17:34:25

waceg84
Użytkownik

Re: X1/9 w sporcie

pytanie do kolegi brysia ile bys  chcial za silnik z przekladka od lancie, oczywiscie jesli jest taka mozliwosc?

Offline

 

#108 2009-03-27 19:59:09

bryś
Użytkownik

Re: X1/9 w sporcie

mogę wykonać tę operację zależy tylko co cię interesuje podstawowy silnik proponuje fiata coupe bo to to samo i jest dostępne! koszt ze skrzynią i wiązką około 7- 8 tyś nie wiadomo co się dostanie najlepiej całego coupe ?do tego dolicz sobie 5 tyś na części taki podstawowy wariant remontu czyli :220 -240  koni ,powyżej 300 koni to już ponad 10 tyś na graty zależy co chcesz robić ciężko określić ??? Samo wsadzenie  odpalenie silnika  przeróbka lewarka zmiany biegów, półosiek jakieś 6 tyś

Offline

 

#109 2009-03-27 21:21:34

waceg84
Użytkownik

Re: X1/9 w sporcie

boje sie o ten silnik z cupetki jest olbrzymiczyli trzeba by bylo ciac przegrode bagarznika + interkuler z przodu to kolejna modyfikacja zderzaka, to jest moj adres  84wacek@wp.pl daj mi swoje namiary nr tel.

Offline

 

#110 2009-03-28 21:39:37

ant_eater
Administrator

Re: X1/9 w sporcie

waceg intercooler z przodu nie wchodzi w gre, bo duza pojemnosc ukladu dolotowego spowodowalaby gigantyczna turbodziure.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo