Forum klubu x1/9

Forum klubu x1/9

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 2018-04-19 23:42:50

kros65
Administrator

FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Jest taka oto FOTO-ZAGADKA:

Do jakiego pojazdu przyczepiłem właśnie (godz. 23.30) zabytkową tablicę rejestracyjną,
widoczną poniżej?

https://images84.fotosik.pl/1047/1a24469d92e1df49.jpg

Są podpowiedzi:

1. Wóz nie jest czerwony, bo jest zielony (co widać, z resztą)
2. Tylna tablica, jak widać jest kwadratowa, a to już sporo wyjaśnia
3. Nie wolno się kontaktować z Markiem Górką (bo on wie jaka jest poprawna odpowiedź
    i dlatego też jest wykluczony z tej zgaduj-zgaduli)
4. Póki co nie ma żadnych nagród, ale jest niebywała satysfakcja z odgadnięcia img/smilies/042


Żona mówi, że to "kryzys wieku średniego"... a to nie żaden "kryzys wieku..." - to FIAT X 1/9 BERTONE

Offline

 

#2 2018-04-20 08:06:41

Lechu
Użytkownik

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Czy to Fiat 850 coupe?

Offline

 

#3 2018-04-20 08:23:30

Lechu
Użytkownik

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Oj, chyba raczej 127 i to może nawet z literką „p”?

Offline

 

#4 2018-04-20 10:32:21

herBERT
Użytkownik

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Lechu racze nie ,ani 850 sport,ani 127.Zauważ szczeline nad rejestracja,to wskazuje na jakiegos sedana,a moze normalnego 850 limousine.

Offline

 

#5 2018-04-20 13:55:11

Lechu
Użytkownik

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Mi to dalej wygląda na 127, z rejestracją sięgającą aż do samej... szczeliny pod klapą bagażnika img/smilies/wink

Offline

 

#6 2018-04-20 17:13:14

herBERT
Użytkownik

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Lechu,Ty mozesz miec racje z tym 127.Nie wiem czemu wydawało mi sie że 127 ma klape otwierana z lampami img/smilies/sad
A znajac Krzyska Sortowe zacięcie,to pewnie 127 Sport abo Abarth img/smilies/lol

Offline

 

#7 2018-04-20 18:50:09

Wojtek
Administrator

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Obstawiam 128

Offline

 

#8 2018-04-20 21:04:15

margo
Użytkownik

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Uważam wyeliminowanie mnie z konkursu za ....!!!! pi pi pi...no ale cóż !!! Chociaż przynajmniej wiem co to za auto :-)

Offline

 

#9 2018-04-20 21:38:54

herBERT
Użytkownik

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Krzysiek nabrał wody w usta i sie nie odzywa,to moze Ty Marku jakś podpowiedz,literke,cyfrę img/smilies/lol

Offline

 

#10 2018-04-20 21:49:05

margo
Użytkownik

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

... Jak to w fiatach bywa podpowiadam pierwszą cyfrę : 1 .... img/smilies/042

Offline

 

#11 2018-04-20 22:05:35

kros65
Administrator

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Przepraszam za tak długie milczenie img/smilies/icon_redface
Na swoje usprawiedliwienie mam to, że jak pisałem wcześniej, do prawie pierwszej w nocy montowałem te tablice, a zaraz potem ok. 5-tej wyruszyłem nad polskie morze (Sopot)
Dopiero teraz dopadłem kompa z wi-fi, więc...

kurcze img/smilies/roll nie sądziłem, że tak błyskawicznie się to rozegra...
ale do rzeczy...

Lechu ... Ty to jesteś ... img/smilies/cool

https://images83.fotosik.pl/1047/e149419d733f9f47.jpg

https://images83.fotosik.pl/1047/0ccc4284900b74e7.jpg

TAKA SYTUACJA img/smilies/042


Żona mówi, że to "kryzys wieku średniego"... a to nie żaden "kryzys wieku..." - to FIAT X 1/9 BERTONE

Offline

 

#12 2018-04-20 22:17:13

herBERT
Użytkownik

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Gratulcje Krzychu ! A nie mówiłem,ze Abarth ,przynajmniej ma takie felgi img/smilies/lol
Krzysiek,gdzie Ty takie perełki znajdujesz?

Ostatnio edytowany przez herBERT (2018-04-20 22:18:48)

Offline

 

#13 2018-04-21 00:26:22

Lechu
Użytkownik

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Jako nagrodę, oprócz niebywałej satysfakcji, poproszę fotkę brakującego tylnego profilu auta... żeby się dodelektować... jest piękny!!! Gratuluję zakupu img/smilies/042

Offline

 

#14 2018-04-21 10:14:32

kros65
Administrator

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Proszę bardzo Lechu - należy Ci się

https://images82.fotosik.pl/1050/7ded222830af8642.jpg

https://images82.fotosik.pl/1050/479bbb36513e49e0.jpg

plus BONUS za szybka reakcję img/smilies/042

https://images82.fotosik.pl/1050/d448af4379938a24.jpg


Żona mówi, że to "kryzys wieku średniego"... a to nie żaden "kryzys wieku..." - to FIAT X 1/9 BERTONE

Offline

 

#15 2018-04-21 10:24:55

kros65
Administrator

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

A, ha... i jeszcze jedeno:

Niech teraz Marek wyjaśni, dlaczego nie mógł brać udziału w tym wyzwaniu.
I oczywiście, niech zaprezentuje zdjęcia tego "powodu" img/smilies/wink img/smilies/042


Żona mówi, że to "kryzys wieku średniego"... a to nie żaden "kryzys wieku..." - to FIAT X 1/9 BERTONE

Offline

 

#16 2018-04-21 15:00:05

Lechu
Użytkownik

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Dzięki, czuję się dopieszczony img/smilies/smile
Pozdrawiam img/smilies/042

Offline

 

#17 2018-04-22 18:57:30

margo
Użytkownik

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Przywołany do tablicy przez Prezesa - wyjaśniam dlaczego odsunął mnie od konkursu ....
oto nasz nowy-stary fiat w kolekcji , co prawda tylko mk2 ale cieszy oko !!!!

https://images86.fotosik.pl/500/4b64b90254fabbac.jpg
https://images85.fotosik.pl/501/d67ab689e7749a8e.jpg
https://images85.fotosik.pl/501/15d9096d72812319.jpg
https://images85.fotosik.pl/501/91f0323af92d313a.jpg
https://images85.fotosik.pl/501/9e8482c7e2700826.jpg

Offline

 

#18 2018-04-22 20:46:30

herBERT
Użytkownik

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

Łożeszzzzzz Wy,co rusz obstawiacie sie nowymi/starymi Fiatami.
Marek ma juz "5" ,"6" ,"7" i x1/9,Do pełnej kojekci brakuje 124,128 (kilka modeli) 130,131,132.
Masz jeszcze co robic img/smilies/lol
A ja........... odpaliłem Turbolota po remoncie.Oprócz dwóch wycieków z układu chłodzenia reszta niby Ok ale problem z igielitowymi weżykami do benzyny.Niby pisze na nich ze do benzyny  a zrobiły sie miekkie jast stare kapcie.czeka mnie wymiana.

Offline

 

#19 2018-04-22 23:31:03

kros65
Administrator

Re: FOTO-ZAGADKA na rozpoczęcie sezonu

I wszystko jasne... NO I FAJNIE ! img/smilies/wink img/smilies/lol img/smilies/042


Żona mówi, że to "kryzys wieku średniego"... a to nie żaden "kryzys wieku..." - to FIAT X 1/9 BERTONE

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo